tisdag 2 februari 2010

Lite ångest bara^^

Kanske kan få mig lite extajobb på Älvgården i bhlm… Inte precis så att jag blev superglad över de om jag ska vara ärlig. Inta alls min grej att jobba med gamla. Men det är väl bättre än inget antar jag.

Jag har också kollat på vad jag kan tänkas att hitta på efter gymnasiet, och jag fick mardrömmar… Vad jag än vill läsa på universitetet så saknar jag fysik, kemi och minst matte C. I princip så har jag bara behörighet till sjuksköterske, känns det som. Vill läsa nått mot ekonomi eller företagande, men det lär inte hända på ett tag. Nu har jag verkligen tappat suget för skolan… Men men, bara att bita ihop, ta studenten, hoppas på en bra sommar och börja om på nytt. Helst nån annan stans. Hitta nya vägar. Ångest eller vad?! Men valet är gjort och jag får hoppas på det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar