onsdag 3 februari 2010

Hemma i dag? Nä…

Så sjukt ovärd dag i skolan… Fem pers i klassen, inga OP-lärare, och vi hade matte och engelska. På matten satt jag och läste en bok och på engelskan hände ungefär lika mycket. Slutade tidigt och läste bok medans jag väntade på bussen. Jaja, spelar inte så stor roll ändå. Känns som att alla dagar är ovärda, antingen så slutar jag tidigt eller börjar sent så jag får vänta på bussen hur som helst i timmar. Det är ju bra också att matteläraren vet vad jag heter… Han kanske borde lära sig de nån gång.

Brorsan ska till backen ikväll! Jag vill också dit, men tror inte det är nån bra idé. Är lite förkyld än och måste vara pigg i helgen. Sen, efter lördagen, kan jag vara hur förkyld jag vill haha!

Ska kanske plugga lite nu, upptäckte att vi har prov i nästa vecka. Oops…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar