tisdag 2 februari 2010

Chill dag

Var hemma från skolan idag, förkyld igen. Men ganska skönt att slippa skolan lite och få tänka på annat, vilket jag verkligen har gjort idag! Såg på Sagan om ringen eller ja, jag försökte iaf. Måste nog se om första filmen ikväll igen haha!

Har varit på skytten ikväll, orkade inte ställa mig och skjuta nått så jag va ledare. Roligt att sitta och peppa alla små och säga att dom är så duktiga, vissa mer och vissa mindre… På fredag måste jag träna lite, har tävling på lördag så jag hoppas att jag är någorlunda frisk också.

Nu ska jag göra världens godaste smoothie ever! Vaniljyoughurt, vaniljglass, vindruvor, kiwi och ananas. Fick den smarta idén att prova de förra veckan och det blev helt super så nu måste jag göra om mästerverket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar