måndag 5 juli 2010

Helgen

Dålig uppdatering, I know. Men helgen har haft mycket att bjuda på.

På fredagskvällen blev det ett besök på droskan med Linda, Yvonne och Malin. En mycket trevlig kväll, för min del iaf. Träffade på folk som jag inte har sett på minst ett år!

Lördagen var lite jobbig i början… Skulle upp vid åtta, efter en kväll på krogen. Men ja, det gick. Wheels sen. Bilar, bilar, bilar. Det var inte en bil där. Att vara ute non stop från tio till fyra i solsken kan vara ganska jobbigt, av olika anledningar. Jag brände mig, inte så lite heller. Armar, ben och ansikte antog samma färg som en kräfta senare på kvällen. Men inte stoppar det mig! Det blev crusing på kvällen, många timmar och många bilar. Ännu mer människor ute för att titta. Jag tror vi avrundade vid tre nån gång, då solen började sin uppgång.

Jag har inte så ont nu av solbrännan, bara på pannan där det egentligen är värst. Det är bara jobbigt när man ska sova, det bränner och svider när man råkar lägga sig på ena armen. I natt var jag tvungen att gå och ta en iskall dusch när klockan var halv fyra… Inte blir det bättre av att det är 50 grader på rummet heller.

Sammanfattningsvis, en mycket trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar