tisdag 9 februari 2010

Pluggande och sura miner

6

Japp, så sitter jag här på golvet nu och pluggar till sjukvårdsprovet som är på torsdag. Kommer inte hinna plugga i morrn så jag får väl göra de nu. Det är verkligen tråkigt måste jag säga. Så himla onödigt att kunna det här, kommer aldrig ha någon användning för de… Men så går det när man inte tänker sig för när man gör sitt val till gymnasiet.

Idag har jag varit på grymt dåligt humör, kanske inte har synts men jag har kokat inombords mest hela dagen. Kommer nog vara lika dant i morrn, men jag ska hålla humöret uppe. Om det inte är nån jäkel som kommer och jävlas förstås, då vet jag inte om jag kan visa min glada sida längre. Vet inte varför jag är sån nu. Skulle haft en slagpåse att avreagera mig på lite.

Var skönt att vara på skytten iaf. Jag, Elin och Saul kan alltid göra det tråkiga till det roliga! Gick ju dessutom bra ikväll, sköt 195 och det är inte illa. Vet av erfarenhet att resultatet blir bättre när man är sjuk eller arg, lite konstigt men så är det.

Pluggandet var det ja, ska läsa igenom allt igen. Kanske att det fastnar nått, men det är tveksamt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar